Piersicile pot fi consumate proaspete sau sub forma de dulciuri, dulceturi sau sosuri. Acestea aduc numeroase beneficii pentru sanatate.
Aroma lor este inconfundabila si contin numeroase vitamine cum ar fi vitamina A, C, E, K, B1, B2, B3, B6 si minerale precum fier, calciu, potasiu, magneziu, fosfor, zinc, cupru, mangan, acid folic si o mare cantitate de fibre.
Luteina si zeaxantina se gasesc in coaja si in pula piersicilor, lupta impotriva radicalilor liber si previn aparitia unor boli grave.

7 motive sa mananci piersici

1.Sunt bune pentru piele

Au grija de pielea ta, contin o mare cantitate de vitamina C si ajuta la imbatranirea prematura. Previn infectiile pielii, au efect antiinflamator datorita luteinei si zeaxantinei si te protejeaza de radiatiile ultraviolete. iersicile sunt utilizate si in cosmetica, exfoliaza si hidrateaza. Previn imbatranirea pielii datorita sursei importante de zinc, mentin elasticitatea pielii .

2.Sunt bune pentru vedere

Piersicile sunt bogate in betacaroten si sunt foarte bune pentru sanatatea ochilor. Iti protejeaza vederea datorita luteinei si zeaxantinei care lupta pentru sanatatea ochilor.

3.Pentru digestie

Contin multe fibre si ajuta la o digestie buna daca consumi piersici mereu. Datorita fibrelor care absorb apa si previn aparitia problemelor digestive, ulcer,gastrita, constipatie, sindrom de colon iritabil etc. Piersicile ajuta si la dizolvarea pietrelor de la rinichi si vezica urinara. Pentru femeile insarcinate sunt perfecte, deoarece fibrele din piersici au rol de a stimula digestia, prevenind astfel constipatia.

4.Pentru sistemul nervos

Deoarece contin o mare cantitate de magneziu, piersicile ajuta in starile de stres si anxietate, au efect calmant asupra sistemului nervos.

5.Pentru un sistem imunitar de fier

Piersicile intaresc sistemul imunitar deoarce contin acid ascorbic si zinc si ajuta organele interne sa aiba o buna functionare. Previn racelile si pneumonia.

6.Sunt bune pentru colesterol

In coaja si pula gasim fenoli care te pot ajuta la scaderea colesterolului. Este bine sa consumi regulat piersici deoarece acestea ajuta inima si o protejeaza de boli.

7. Sunt bune pentru oase si dinti

Cantitatea mare de fosfor din piersic intareste sistemul osos si ofera protectie danturii. Decalcifierea oaselor care dezvolta asteoporoza poate fi prevenita prin cosnumul piersicilor, deoarece acestea sunt bogate in fosfor si de alte alimente bogate in calciu si vitamine C.
Sursa foto.Pinterest
Ne poti gasi si aici ..

S-ar putea sa iti placa si...